Repliik: Ihne kaupmees

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tänases Postimehes on lugu sellest, kuidas Stockmanni müüja suutis kliendid niimoodi välja vihastada, et abielupaar ei taha enam kauplusega tegemist teha.

Seaduse järgi oleks kõik nagu täiesti korras: klient ostab DVD-plaadi, avastab praagi, kuid tšekki enam pole ja müüja kaupa niisama ümber ei vaheta. Poel on oma reeglid ja ka tarbijakaitseseadus ei kohusta enamaks.

Siiski arvestades eliitkaubamaja mainet, mida Stockmann hoida tahab, ei tohiks tekkida olukorda, kus klient läheb vihasena ära ja soovitud teenust ei saa.

Eriti veel siis, kui kogu trall käib suurfirma jaoks tühise 170 krooni pärast. Ka tarbijakaitse ütleb, et müüja oleks võinud olla vastutulelikum.

Kas siis jäik reeglite järgimine on firmale kasulikum kui klientide rahulolu? Meedia negatiivne tähelepanu ei mõju kindlasti ühegi ettevõtte mainele hästi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles