Meediarüblik

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
14. aprill 2012 00:26
Ken Saan | FOTO: Liis Treimann

Alles see oli, kui Ken Saan mööda meediamaastiku servi ringi tuiskas, ise pisike kui kotinõel, ja oma jaburate projektidega asjalikel onudel-tädidel harja punaseks ajas. PIMP TV, ««Kevade» Aafrikas», «Täna õhtul Leo Põld» jne.

Enamasti käisid projektidega kaasas süüdistused inimeste pühimate tunnete ja rahvusväärikuse jalge alla tallamises. Aga ennäe, «Kalevipojad» tegid pisikesest sortsist mehe. Koos Ivo Uukkiviga produtseeritud sari Soome läinud eesti äbarehitajatest rikastas keeltki uue terminiga.

Eile alanud dopinguteemaline «Alpimaja» ETVs on konkureeriva produtsendi Toomas Kirsi hinnangul Eesti kalleim telesari. Saani juba usaldatakse. Tema küpsemisest annab tunnistust see, et tegevus keerleb hüpoteetilise ujumiskoondise, mitte suurkannataja Andrus Veerpalu ümber. Telepunkaris tärkas pieteeditunne!

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL