Klient on kuningas (1)

Toomas Randlo
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
David Dao
David Dao Foto: Kuvatõmmis

Ligi nädal tagasi visati USAs Chicago lennujaamas United Airlinesi lennukist jõuga välja Vietnami päritolu reisija David Dao. Probleem polnud aga reisijaga, vaid lennufirmaga, kes oli pileteid kohtadest rohkem müünud.

Selline uudis oleks kümme aastat tagasi heal juhul kohalikus meedias pisut tähelepanu püüdnud ja seejärel avalikkusest kadunud. Dao juhtumit kajastati aga üle maailma. Põhjus, miks Dao väärkohtlemine nii suure tähelepanu sai, on lihtne: kaameratelefon pluss sotsiaalmeedia.

Ettevõtted ei saa tänapäeval klientidega oma suva järgi käituda, sest see info võib hetkega jõuda massideni ning maksta valusalt firmale endale kätte. United Airlines sai valusa õppetunni ja juhtum on hoiatuseks kõikidele firmadele. Klient on kuningas ja firmad, kes seda ei mõista, saavad varem või hiljem kõrvetada.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles