Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Klient on kuningas

1
KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
David Dao | FOTO: Kuvatõmmis

Ligi nädal tagasi visati USAs Chicago lennujaamas United Airlinesi lennukist jõuga välja Vietnami päritolu reisija David Dao. Probleem polnud aga reisijaga, vaid lennufirmaga, kes oli pileteid kohtadest rohkem müünud.

Selline uudis oleks kümme aastat tagasi heal juhul kohalikus meedias pisut tähelepanu püüdnud ja seejärel avalikkusest kadunud. Dao juhtumit kajastati aga üle maailma. Põhjus, miks Dao väärkohtlemine nii suure tähelepanu sai, on lihtne: kaameratelefon pluss sotsiaalmeedia.

Ettevõtted ei saa tänapäeval klientidega oma suva järgi käituda, sest see info võib hetkega jõuda massideni ning maksta valusalt firmale endale kätte. United Airlines sai valusa õppetunni ja juhtum on hoiatuseks kõikidele firmadele. Klient on kuningas ja firmad, kes seda ei mõista, saavad varem või hiljem kõrvetada.

Tagasi üles