Aivar Aotäht: lojaalne klient – sidefirmale tühi tegur (2)

Aivar Aotäht
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Skandinaavia telekomifirmale TeliaSonera kuuluv aktsiaselts Eesti Telekom võttis ööl vastu 20. jaanuari Tallinnas Lasnamäel asuvalt peakontorilt maha EMT ja Elioni kaubamärgi ning pani asemele Telia Eesti oma.
Skandinaavia telekomifirmale TeliaSonera kuuluv aktsiaselts Eesti Telekom võttis ööl vastu 20. jaanuari Tallinnas Lasnamäel asuvalt peakontorilt maha EMT ja Elioni kaubamärgi ning pani asemele Telia Eesti oma. Foto: Martin Ilustrumm

Alguses arvasin, et Telia klienditeenindaja pole asjaga päris täpselt kursis. Seda on ennegi ette tulnud. Seepärast ei võtnud ma päris tõsiselt tema pakkumist, et võiksin hakata senisest seitse korda rohkem maksma.

Olles aga rääkinud mitme klienditeenindajaga, sain aru, et neile kõigile on antud ühesugust infot: Telia tahab sulgeda EMT-aegsed paketid ning viia kliendid üle firma praegu kehtivale hinnakirjale.

Iseenesest ei ole paketivahetuses – isegi sunniviisiliselt – midagi tavatut. Kahjuks pole eriline ka asjaolu, et sidefirma suhtub ükskõikselt oma staažikasse kundesse, kes alati korrektselt arved tasub.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles