Eestile brändi pakkunud hollandlasest võib saada «miljoni dollari mees»

Marian Võsumets
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eestlastel on ikka natuke alaväärsuskompleks ja nüüd tekib tunne nagu pai oleks tehtud, iseloomustas reklaamiagentuuri Optimist loovjuht Anti Jürgenstein Eestile ootamatult mainekampaaniat pakkunud hollandlase ideed.

«Samas kutsuks inimesi üles natuke pikemalt kui 30 sekundit seda tööd analüüsima,» lisas Jürgenstein.

Hollandlase Peter Kentie suurim võit kampaaniaga lagedale tulles on loovjuhi sõnul kiire tuntuse saavutamine: «Tema jaoks maksab see feimi, sulli ei saa. Näha on, et loovlahendus tuli enne kui sisend.»

«Tundub, et hollandlane vaatas eemalt, et mehed siin Eestis müttavad ja üritavad brändi teha. Aga tema ettepanek oli lihtne – rääkida sellest, mis meil on. Läbi lingvistilise võtte annab ta võtme, kuidas sellest rääkida,» märkis Optimisti tegevjuht Magnus Lužkov.

Ent kui hollandlase kampaania tõesti läbi läheks ja Eesti selle kasutusele võtaks, teeks see Peter Kentiest automaatselt «miljoni dollari mehe», kes saaks oma koolituste ja loengute eest küsida väga suuri summasid. Inimesi, kes terve riigi üksinda ja nullist ära turundaks, ei ole maailmas palju – täpsemini mitte ühtegi.

Kuigi Kentie kampaania väärtust rahas on Optimisti copywriter’itel raske hinnata, siis agentuurist tellides maksaks selline terviklahendus kümneid tuhandeid eurosid.

Vaata videost, kui konkurentsivõimeliseks hindavad kogenud reklaamimehed hollandlase lahendust!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles