Muutkem alkoholireklaam ühtlasi joomarlusvastaseks sõnumiks

, ajakirjandusõppejõud
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Urmas Loit
Urmas Loit Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Kuna alkoholipoliitikas pole totaalne keelamine kunagi viljakas olnud, tuleks plaani asemel alkoholireklaam televisioonist kõrvaldada korraldada alkoholitootjate ja -käitlejate kulul pidev sotsiaalkampaania alkoholi kahjuliku mõju eest hoiatamiseks, leiab ajakirjandusõppejõud Urmas Loit.

Ehmataval viisil avalikkuse ette toodud alkoholipoliitika karmistamise eelnõu tuletas meelde kunagi ammu huumoriajakirjas Pikker ilmunud karikatuuri võitleva karskusaktivisti palgapäevast: mees ostab suure võrgutäie alkoholi ja peksab pudelid metsas kännu vastu puruks.

Argumentidele alkoholi kahjulikust tervise- ja sotsiaalsest mõjust on raske vastu vaielda. Küsimus on eeskätt selles, kuidas taotletavaid eesmärke saavutada. Sarnaselt sellega, kuidas nõukogude ajal probleeme lahendati, nähakse ka tänapäeval lahendusi eeskätt (ära)keelamises.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles