Postimehe turundusosakonna eesmärk on aidata kaasa, et Postimees oleks kõige edukam ja tuntum meediabränd Eestis. Lugejate arvu poolest seda juba olemegi, kuid meie ambitsioon on märksa suurem – olla maailma parimate kvaliteetmeedia väljaannete tasemel. See tähendab pingutamist nii sisu kui ka vormi nimel. Oma positsiooni tõttu on Postimehel võimalus, aga ka kohustus ehitada paremat Eestit.
Tellijale
Postimehe lipukiri: kõik on võimalik
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Et neid ootusi ja eesmärke täita-saavutada, on Postimehe turundusosakond sel aastal varasemast palju enam tähelepanu pööranud ettevõtte sisse, tegelenud sisekommunikatsiooni arendamise ja ettevõttekultuuriga. Teadlikult. Oleme ladunud vundamendi, millele toetuvad Postimehe tulevased võidud – turunduslikud ja organisatsioonilised. Jätkusuutlikud ja püsivad.