Postimehe lipukiri: kõik on võimalik

Janeck Uibo
, Postimehe turundusdirektor
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tervisenädala võitjameeskonnad said auhinnaks Hawaii Expressi kinkekaardid, mille eest osteti toimetusse kaks jalgratast. Pildil proovivad rattaid uuriva toimetuse ajakirjanik Tuuli Koch ja arvamustoimetaja Marti Aavik.
Tervisenädala võitjameeskonnad said auhinnaks Hawaii Expressi kinkekaardid, mille eest osteti toimetusse kaks jalgratast. Pildil proovivad rattaid uuriva toimetuse ajakirjanik Tuuli Koch ja arvamustoimetaja Marti Aavik. Foto: Toomas Tatar

Postimehe turundusosakonna eesmärk on aidata kaasa, et Postimees oleks kõige edukam ja tuntum meediabränd Eestis. Lugejate arvu poolest seda juba olemegi, kuid meie ambitsioon on märksa suurem – olla maailma parimate kvaliteetmeedia väljaannete tasemel. See tähendab pingutamist nii sisu kui ka vormi nimel. Oma positsiooni tõttu on Postimehel võimalus, aga ka kohustus ehitada paremat Eestit. 

Et neid ootusi ja eesmärke täita-saavutada, on Postimehe turundusosakond sel aastal varasemast palju enam tähelepanu pööranud ettevõtte sisse, tegelenud sisekommunikatsiooni arendamise ja ettevõttekultuuriga. Teadlikult. Oleme ladunud vundamendi, millele toetuvad Postimehe tulevased võidud – turunduslikud ja organisatsioonilised. Jätkusuutlikud ja püsivad.

Euroopa Komisjoni asepresident Siim Kallas kirjutas tänavu varasügisel Eesti Ekspressi arvamusloos «Valimisest ja valitsemisest» pikema perspektiivi seadmise vajalikkusest, kus ta muuhulgas ütles: «Lühiajaline mõtlemine valdab üha rohkem otsustusvälja, pikaajalised otsused lükatakse edasi (või tagasi). Ometi on näiteks infrastruktuuri otsused pikaajalised, toovad kasu alles aastate pärast.» 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles