See pole küll päris sõna-sõnalt tema öeldu, veidi interpreteeritud. Aga tõepoolest, mõned asjad ei muutu. Muidugi on ka selge, et võrreldes 157, võrreldes kasvõi 50 või isegi viie aasta taguse ajaga on ajalehe tegemine, ajaleht ise sootuks midagi muud. Nagu on midagi muud ka lugejate soovid ja ootused, ilmselt isegi nõudmised. Vastavalt sellele muutuvad lehe rõhuasetused, muutuvad teemad, muutuvad väljundid.
Ent Postimehe missioon on jäänud peaaegu et muutumatuks, olgu siis tegemist paberlehega, veebis või mõnes nutikas seadmes pakutavaga. See on Eesti rahva teavitamine toimuvast meil ja mujal, abistamine keeruliste olukordade lahtimõtestamisel, olgu selleks valitsusvahetus või Ukraina konflikti ümber toimuv või kasvõi portaalis Tarbija24 ilmuvad, peaaegu igaüht iga päev puudutavad teemad. Alahinnata ei saa meelelahutustki, ka seda peame pakkuma. Postimehega peab olema lõbus ja vahva olla.
Muidugi teavad lugejad, kui hea on võtta hommikul postkastist värske, trükilõhnaline Postimees. Üha enam aga võetakse esimese asjana hoopis voodi kõrvalt telefon ja loetakse uudiseid sealt. Ka telefonis tervitab teid Postimees. Samuti arvutis ja tahvelarvutis, igal pool.
Postimehe edu aluseks – lisaks lugejaskonnale – on muidugi meie inimesed. Need, kes südamega Postimehes töötavad ja kes tahavad anda endast parima, et teha parimat lehte. Seda, mida paberil hommikuti koju saadakse või kus tahes arvutit või nutitelefoni avades mitte ainult loetakse, vaid uuemal ajal ka lisatud videolõike vaadatakse-kuulatakse.