Reedel ilmuvast Õpetajate Lehest saab lugeda sellest, kuidas uued riigigümnaasiumid on sisse elanud, milline on koolielu Türgis, hariduslikest erivajadustest ja paljust muust.
Reedel Õpetajate Lehes: hariduslikud erivajadused, Türgi koolielu, riigigümnaasiumide käekäigust
Uued riigigümnaasiumid on rolli sisse elanud
Õpetajate Leht võtab vaatluse alla uued riigigümnaasiumid, mida hakati hiljuti haridusministeeriumi eestvedamisel looma. Riigigümnaasiumide pere on kasvanud praeguseks viieliikmeliseks, loonud ühise veebilehe, Facebooki grupi ja õpilasesinduste koostöökoja. Pooleaastane sisseelamisaeg on läbi ka uustulnukatel Jõgeva- ja Läänemaal.
Türki naeratuse järele
Õpetaja Lembit Jakobson kirjutab Türgi koolielust, millega ta tutvus Istanbuli lähedal asuvas väikelinnas Karamürzelis, kus toimus Eesti, Rootsi, Hispaania, Türgi ja Inglismaa koolide Comeniuse projekti Storyline töökoosolek, teemadeks eri riikide õppekavad.
Hariduslikud erivajadused
Haridus- ja teadusministeeriumi üldhariduse osakonna nõunik kirjutab tänases Õpetajate Lehes hariduslikest erivajadustest. Sõnapaar «hariduslik erivajadus» on muutunud igapäevase keelekasutuse osaks ja ka rahvusvaheliselt omamoodi ametlikuks terminiks, mida kiputakse erinevalt tõlgendama. Eri riikides käsitletakse mõistet erinevalt. Üldine tendents on aga, et kui veel kümmekond aastat tagasi seostusid sellega eelkõige puuded, siis nüüd mõeldakse hariduslike erivajadustega õpilaste all kõiki, kel ühel või teisel põhjusel on oht jääda kõrvale võimetekohasest haridusest.
Muuseumipedagoogika erileht
Seekord on Õpetajate Lehe vahel Muuseumipedagoogika erileht, mille tutvustatakse muuhulgas ka tähtsamate muuseumide tulevikuplaane ja lähiajal avatavaid ekspositsioone.